Over ons

Uw gesprekspartner op het gebied van belasting- en administratiezaken.

Meer dan 60 jaar ervaring

En tegelijkertijd de nieuwste boekhoudsoftware. Bij Kantoor Zaal combineren we onze in vele jaren opgebouwde vakkennis met de nieuwste technieken. Kortom, het beste van twee werelden.

Diversiteit aan opdrachtgevers

Ons kantoor is gevestigd in Benthuizen, in het Groene Hart. Met vijftien medewerkers mogen we veel opdrachtgevers uit de wijde regio bedienen. We zijn er trots op dat zo’n 75 procent van onze klanten al meer dan tien jaar klant bij ons is. Het mooie is, dat we door de diversiteit van onze opdrachtgevers veel branches van binnenuit kennen. Zo werken wij voor boomkwekers, winkeliers, artsen, makelaars, eigenaren van bouwbedrijven en nog veel meer. Zowel grote bedrijven als zelfstandigen, iedereen is welkom!

Soepele ondersteuning

Wat ons iedere dag boeit, is de mens achter de ondernemer. Wat kunnen wij doen om uw bedrijf zo soepel mogelijk te ondersteunen? Zodat u datgene kunt doen waarin u het meeste plezier hebt. Of u nu veel of weinig werk bij ons wilt uitbesteden, u kunt altijd rekenen op een vaste contactpersoon die graag bij u langs komt. Persoonlijke aandacht, service en een scherpe blik zijn eigenschappen waarop wij onze nieuwe collega’s selecteren.

Kwaliteit

Goed werk leveren is wat ons motiveert. Daarom zijn wij ook lid van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB) die een permanente kwaliteitscontrole op haar leden uitoefent. Voor zaken die buiten onze expertise liggen, schakelen wij specialisten in. Zo werken wij samen met vaste partners in de accountancy. Dus ook uw accountantsverklaring of het wijzigen van een rechtsvorm kunt u eenvoudig via ons regelen.

Werkwijze

Stap1: Kennismakingsgesprek

Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. In dit gesprek brengen we samen in beeld hoe wij u het beste kunnen helpen. Ook laten wij zien hoe u uw administratie kunt vereenvoudigen. Of u nu graag online of liever nog met papier werkt. Geeft u gerust aan hoe u het wilt hebben, wij passen onze dienstverlening graag aan op uw wensen.

Stap 2: Prijsindicatie

Tijdens het gesprek geven wij u direct een prijsindicatie van de kosten. U hebt veel invloed op de prijs. Als u veel zelf doet, houdt u de kosten laag. Wilt u liever zo min mogelijk administratieve zorgen, dan verrichten wij eenvoudigweg meer werkzaamheden. In de overzichtelijke prijsindicatie die u na het gesprek ontvangt, ziet u in één oogopslag welke werkzaamheden wij voor u gaan verrichten.

Stap 3: Werkzaamheden

Als u akkoord bent met de prijsindicatie, gaan wij voor u aan de slag. Uw belastingaangifte, salarisadministratie en boekhouding zijn bij ons in goede handen. Tijdens het verzorgen van de werkzaamheden geven wij u graag pro-actief advies. Bijvoorbeeld over belastingvoordelen of over hoe u uw boekhouding kunt vereenvoudigen. Tegenwoordig is heel veel ook digitaal mogelijk. Handig!

Stap 4: Afronding

Na afronding van de werkzaamheden ontvangt u van ons de factuur. Deze is conform de eerder afgegeven prijsindicatie. Uiteraard blijven wij u na deze opdracht graag van dienst. Ons doel is om een duurzame relatie aan te gaan. Wij zijn dan ook trots dat veel opdrachtgevers ons al tientallen jaren weten te vinden. Want als we elkaar goed kennen, kunnen we nog betere adviezen geven. En daar profiteert u direct van!

Meer weten?

Zo’n 75 procent van onze cliënten is al meer dan tien jaar vaste klant bij ons. Elk van deze langdurige relaties, is begonnen met een vrijblijvend gesprek. U bent van harte uitgenodigd langs te komen. Zo kunt u zelf ervaren of wij voor u de juiste adviseur zijn. U kunt met en zonder afspraak terecht op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur. Graag tot ziens!

Fred Overdevest
Directeur

Maak een afspraak Mail uw vraag